Salam Ya Mola Abbas A.s


Yad AAti hai jis ki jhuk jati hai Nazren usy ABBAS a.s kehte hain
Wafa ko Naz hai jis p Usy Abbas a.s Kehte hain

jo kehte hain kam rutba hai Mola ABBAs a.s Ka wo sun len 

Nam sun kar jis ka Khare hojate hain Sajad a.s Usy 
ABBAS a,s Kehte hain.......Salam Ya Mola Abbas A.s






ﺣﺴﯿﻨﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﯾﺰﯾﺪﯾﺖ


ﺗﺨﻠﯿﻖ ﺍﺑﻮﺍﻟﺒﺸﺮ ﺣﻀﺮﺕ ﺁﺩﻡ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻋﺎﻟﻢ
ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﻮﺍ۔ ﺍﯾﮏ ﻗﻮﺕ ﺣﻖ

ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﻮﺕ ﺑﺎﻃﻞ ۔ ﻃﻮﻝ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺑﺸﺮﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻥ ﺩﻭ
ﻃﺎﻗﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﯿﭻ ﻣﻌﺮﮐﮧ ﺁﺭﺍﺋﯽ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔
ﻗﻮﺕ ﺑﺎﻃﻞ ﻧﮯ ﺣﻖ ﮐﮯ ﻣﻌﺮﮐﮧ ﺁﺭﺍﺋﯽ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ
ﺻﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ۔ ﮐﺒﮭﯽ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﻟﮯ ﮐﺮ
ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﯾﺎ ﮐﺒﮭﯽ ﻓﺮﻋﻮﻥ ﻭﻧﻤﺮﻭﺩ ﮐﯽ ﺷﮑﻞ ﺍﻭﺭ ﮐﺒﮭﯽ
ﯾﺰﯾﺪ ﮐﯽ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﭘﻨﺎ ﮐﺮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁﺗﺎ ﺭﮨﺎ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻗﻮﺕ ﺣﻖ ﻧﮯ
ﺑﮭﯽ ﭘﻮﺭﯼ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﯾﺌﺪﺍﺭﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﭘﻨﮯ
ﻧﻤﺎﺋﻨﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﮨﺮ ﺩﻭﺭ ﮐﯽ ﺑﺎﻃﻞ ﻃﺎﻗﺖ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ
ﮐﯿﺎ۔ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﺁﺩﻡ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ،ﻓﺮﻋﻮﻥ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ
ﻣﻮﺳﯽٰ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ،ﻧﻤﺮﻭﺩ ﮐﺎ ﺍﺑﺮﺍﮬﯿﻢ ﺍﻭﺭ ﯾﺰﯾﺪ ﮐﺎ ﺣﺴﯿﻦ
ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ۔
ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺍﺳﻼﻡ ۖﮐﯽ ﺭﺣﻠﺖ ﮐﮯ ﭘﭽﺎﺱ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺭﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ
ﯾﺰﯾﺪ ﺍﺑﻦ ﻣﻌﺎﻭﯾﮧ ﺟﻮ ﻗﺎﺗﻞ ﻧﻔﺲ ﻣﺤﺘﺮﻣﮧ،ﺷﺎﺭﺏ ﺍﻟﺨﻤﺮ
ﺍﻭﺭ ﻣﺠﺴﻤﮧ ﺷﺮ ﻭﺑﺎﻃﻞ ﺗﮭﺎ، ﻧﻮﺍﺳۂ ﺭﺳﻮﻝ ﻣﻘﺒﻮﻝ
ﺣﺴﯿﻦ ﺍﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺣﺠﺖ ﺧﺪﺍ، ﺧﻠﯿﻔﺔ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﭘﺎﺳﺪﺍﺭ ﺩﯾﻦ
ﻭ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﺤﻤﺪﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺤﺎﺫ ﺁﺭﺍﺀ ﮨﻮﺍ۔ﺩﺭ ﻭﺍﻗﻊ ﯾﺰﯾﺪ
ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺩﯾﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﺻﻠﯽ ﭼﮩﺮﮦ ﻣﺴﺦ ﮐﺮ ﮐﮯ
ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻦ ﻣﺎﻧﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ۔ ﻟﯿﮑﻦ
ﻧﻤﺎﯾﻨﺪﮦ ﺍﻟٰﮩﯽ ﺣﺴﯿﻦ ﺍﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻭﺍﻋﺰﺍﺀ ﻭ
ﺍﻗﺮﺑﺎﺀ ﮐﯽ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﭘﯿﺶ ﮐﺮ ﮐﮯ ﯾﺰﯾﺪ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻣﻨﺼﻮﺑﮧ ﮐﻮ
ﻧﻘﺶ ﺑﺮ ﺁﺏ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ۔
ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﮔﺮ ﭼﺸﻢ ﺑﺼﯿﺮﺕ ﺳﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﺰﯾﺪ
ﺍﯾﮏ ﺑﺪﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﯾﺰﯾﺪ ﺧﺪﺍ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﮯ
ﺩﺷﻤﻦ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﯾﺰﯾﺪ ﻣﺎﮞ ﺑﮩﻦ ﮐﯽ ﺗﻤﯿﺰ ﻧﮧ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ
ﮨﻮﯼ ٰ ﻭﮨﻮﺱ ﮐﮯ ﭘﻮﺟﺎﺭﯼ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﮨﺮ ﺑﺮﺍﺋﯽ ﮐﯽ
ﺟﮍ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﯾﺰﯾﺪ ﮨﮯ۔ﺗﻮ ﺍﺏ ﯾﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﺑﯿﺠﺎ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮔﺎﮐﮧ
ﮨﺮ ﺑﺪ ﮐﺮﺩﺍﺭﯼ ، ﺑﺪﻓﻌﻠﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﺪﻋﻤﻠﯽ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﯾﺰﯾﺪﯾﺖ ﮨﮯ
ﺧﺪﺍ ﻭ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﮐﯽ ﻧﺎﻓﺮﻣﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﮨﻮﯼٰ ﻭ ﮨﻮﺱ
ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﻧﻔﺴﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﭘﯿﺮﻭﯼ ﮐﺎ ﻧﺎ ﻡ ﯾﺰﯾﺪﯾﺖ ﮨﮯ۔
ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮑﮯ ﻣﺪ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﮨﺮ ﻧﯿﮏ ﮐﺮﺩﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﻋﻤﻞ ﺻﺎﻟﺢ ﻧﺎﻡ
ﺣﺴﯿﻦ ﮨﮯ ﺧﺪﺍ ﻭ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﮐﯽ ﻓﺮﻣﺎﻧﺒﺮﺩﺍﺭﯼ ﺍﻭﺭ
ﺧﻮﺍﮨﺸﺎﺕ ﻧﻔﺴﺎﻧﯽ ﺳﮯ ﺑﺮﺍﺋﺖ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺣﺴﯿﻨﯿﺖ
ﮨﮯ۔ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺸﺎ ﮐﻮ ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻣﻨﺸﺎ ﻭﺭﺿﺎ ﭘﺮ
ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮ ﺩﯾﻨﮯ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺣﺴﯿﻨﯿﺖ ﮨﮯ۔
ﻟﮩٰﺬﺍ ﺁﺝ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﭘﺮ ﺣﺴﯿﻨﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﯾﺰﯾﺪﯾﺖ
ﮐﯽ ﭘﮩﭽﺎﻥ ﮐﺮﻧﺎ ﺑﮩﺖ ﺁﺳﺎﻥ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﮩﺎﮞ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﻣﺎﻧﺖ،
ﺩﯾﺎﻧﺖ، ﺍﻃﺎﻋﺖ ، ﺷﺮﺍﻓﺖ، ﺷﺠﺎﻋﺖ ، ﺳﺨﺎﻭﺕ
ﮐﺮﺍﻣﺖ ،ﻣﺤﺒﺖ ،ﺍﺧﻮﺕ ﺍﻭﺭﺍﯾﺜﺎﺭ ﻭ ﻗﺮﺑﺎﻧﯽ ﮐﺎ ﺟﺬﺑﮧ ﺟﯿﺴﯽ
ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺻﻔﺎﺕ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎ ﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﮨﺎﮞ ﻭﮨﺎﮞ ﺣﺴﯿﻨﯿﺖ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﮞ ﺟﮩﺎﮞ ﮔﻨﺎﮦ ﻣﻌﺼﯿﺖ ،ﺷﯿﻄﻨﺖ ،ﺑﺪﮐﺮﺩﺍﺭﯼ، ﻇﻠﻢ
ﻭﺗﺸﺪﺩ ،ﺑﻐﺾ ﻭ ﺣﺴﺪ ﺟﯿﺴﯽ ﺑﯿﻤﺎﺭﯾﺎﮞ ﻧﻈﺮ ﺁﺗﯽ ﮨﯿﮟ
ﻭﮨﺎﮞ ﻭﮨﺎﮞ ﯾﺰﯾﺪﯾﺖ ﮨﮯ

ﯾﮧ ﺍﻧﯽ ﭘﮧ ﺳﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﯿﺮﯼ ﺍﻧﺎ ﮐﺎ ﺗﺎﺝ ﮨﮯ ﮐﺮﺑﻼ ﺗﯿﺮﯼ ﻧﻈﺎﻡ
ﻓﮑﺮ ﮐﯽ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﮨﮯ
ﻭﮦ ﺗﺨﺖ ﮨﮯ ﮐﺲ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺗﺎﺝ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﮯ

ﺍﮮ ﺧﺎﮎ ﺑﺘﺎ
ﺯﻭﺭ ﯾﺰﯾﺪ ﺁﺝ ﮐﮩﺎﮞ ﮨﮯ




Labbaik Ya Hussain (as)


Wo Hans Rahey Hain Jo Aansoo Bahanay Waale Hain,
Hussain (A.S) Aaj Zamaaney Mein Aaney Waaley Hain,

Miley Jo Parr To Yeh Kehta Hua Uraa Fitrus (A.S),
Hussain (A.S) Mera Muqaddar Banaaney Waaley Hain."





History 

Name : al-Abbas (a.s.)

Title : Alamdar-e-lashkar-e-Hussain
(a.s.), Qamar bani Hashim
Father : Imam Ali Amir al-Muminin (a.s.)
Mother : Fatima bint-e-Huzzam ibn-e-
Khalid (a.s.)
Birth : 4th Shabaan 26 AH.
Martyred in Karbala (Iraq) at the age of
36, on Friday, 10th Muharram 61 AH
and buried there.



ائمه علیهم السلام کے اسماء گرامی قرآن کریم میں کیوں نهیں 

آیا هے

حضرت امام جعفر صادق علیه السلام سے یهی سوال پوچھا گیا تو آپ نے فرمایا : جب قرآن کریم میں نمازوں کے رکعتوں کی تعداد ذکر نهیں هوا تو سنت شریفه نے بیان کیا اسی طرح اصل امامت کا بحث قرآن کریم میں موجود هے چونکه قرآن کریم قانون کی کتاب هے اس میں کلیات کا ذکر هوتا هے لیکن جزئیات اور فروع،سنت رسول الله  میں موجود هے اور رسول الله کےفرمان کاواجب الاطاعه هونا قرآن سے ثابت هے ( ما آتاكم الرسول فخذوه ) اور رسول جو جو چیز لائے اسے لے لو .تو حدیث ثقلین ، حدیث سفینه ، حدیث لوح جابر اورحدیث اثنا عشر یعنی میرے بعد باره خلیفه هونگے اور وه سب قریش سے هونگے والی حدیث جو که صحیح بخاری میں هے ان کے علاوه سینکڑوں صحیح اور متواتر احادیث میں امامت اور ائمه کی تعداد کا ذکر هوا هے جبکه بعض روایات میں ائمه علیهم السلام کے اسماء اور اوصاف بھی ذکر هوا هےتو هم جس طرح قرآن کریم کوقبول کرتے هیں اسی طرح ان احادیث کوبھی قبول کرتے هیں .الله آپ کو سلامت رکھے.


امام جعفر صادق علیہ السلام نے فرمایا 

" آزمائش مومن کی زینت ھے اور عقلمند انسان کے لیے خدا کی مہربانی ھے کیونکہ آزمائش کا مومن کے ساتھ ساتھ رہنا اور اس کا اس پر صبر کرنا اور ثابت قدم رہنا اسکے مناسب ایمان کی صحت کی نشانی ھے "

[ بحارالانوار ، جلد_67 ، صفحہ_231 ]
4 شعبان المعظم جَشنِ ظہورِ جگر گوشہ مولا علی علیہ السلام و بتول سلام الله علیہا سرکار با وفا حضرت عباس علمدار علیہ السلام (سرکا قائم ال محمد ع و تمام اہل ولا ) کو مبارک ھو